Відтепер сервіс електронних звернень доступний у всіх 60 громадах Полтавської області. Тож мешканці регіону можуть направляти свої зауваження та пропозиції до органів місцевого самоврядування онлайн. Це спростить та пришвидшить процес обробки звернень, а також підвищить рівень захисту інформації. Завдяки цьому місцева влада зможе значно швидше відповідати на запити громадян. «Електронні звернення – це один з інструментів е-демократії. Вони допоможуть побудувати ефективну комунікацію громадян із владою та залучити людей до державотворення. Уже 100% громад на Полтавщині запровадили сервіс е-звернень. Тож громадянам більше не потрібно витрачати час на походи до держустанов. Тепер вони можуть направити звернення онлайн у кілька кліків, навіть не виходячи з дому. Крім того, 95% громад уже запровадили електронні петиції та 90% – електронні консультації. Наша мета – 100% всіх інструментів е-демократії в усіх 60 громадах», – зазначив заступник начальника Полтавської ОВА Ігор Панченко. Сайти територіальних громад Полтавщини поки що не адаптовані під єдиний формат, тому процес подання електронного звернення в різних населених пунктах може відрізнятися. Для того щоб подати е-звернення до органу самоврядування у вашому регіоні, необхідно: перейти на сайт територіальної громади; вибрати модуль Електронні звернення. Якщо його на сайті немає, необхідно натиснути Контакти – Форма для зворотного зв’язку. зазначити у зверненні прізвище, ім’я та по батькові; написати питання, зауваження, пропозиції, прохання або ж описати скаргу чи висловити вимоги; зазначити електронну адресу, на яку потім надійде відповідь. Проєкт реалізують завдяки співпраці громад та Полтавської ОВА з платформою E-dem за підтримки Програми EGAP.